Liity jäseneksi

Liity jäseneksi täältä!

Jäsenmaksu on yksittäiseltä jäseneltä 35€ ja kaikilta samaan talouteen kuuluvilta yhteensä 70€ vuodessa. Pääsääntöisesti jäsenkausi on syksystä syksyyn, mutta jäseneksi voi liittyä myös kesken jäsenkauden.

Jäsenmaksulla pääset osalistumaan 4H-toimintaan, jonka lisäksi saat käyttöösi jäsenkortin, sekä siihen liittyvät jäsenedut. Jäsenyyteen sisältyy myös kaikki 4H-tilaisuudet kattava tapaturmavakuutus.

Jäsen, päivitäthän tietosi – näin saat digitaalisen jäsenkortin käyttöön!

4H on siirtynyt käyttämään digitaalista jäsenkorttia. Pääset kirjautumaan omalle jäsenkortillesi osoitteessa oma.4h.fi. Käyttäjätunnuksesi on matkapuhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi. Tilaa itsellesi salasana ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä. Samalla toiminnolla voit tilata itsellesi uuden salasanan.

Jos jäsentiedoistasi/lapsesi jäsentiedoista/perheenne jäsentiedoista ei löydy huoltajan yhteystietoja (sähköposti, puhelinnumero), et pääse kirjautumaan digitaaliselle jäsenkortille. Tällöin sinun tulee olla yhteydessä meihin eli omaan 4H-yhdistykseesi, jotta voimme tallentaa huoltajan yhteystiedot jäsenrekisteriimme. Tämän jälkeen pääset kirjautumaan oma.4h.fi:hin.

4H:n jäsenenä tietosi ovat jäsenrekisterissämme. On tärkeää, että päivität jäsentietosi, kun osoitteesi, sähköpostiosoitteesi tai esimerkiksi matkapuhelinnumerosi on muuttunut. Pystymme palvelemaan jäseniämme parhaiten silloin, kun jäsentiedot ovat ajan tasalla.

Digitaalisessa jäsenkortissa eli oma.4h.fi:ssä pääset tarkistamaan ja muokkaamaan tietojasi. Perheen huoltajana pääset tarkistamaan ja muokkaamaan kaikkien perheen jäsenten tietoja. Muistathan käyttää samaa sähköpostiosoitetta ja puhelinnumeroa vain yhdellä henkilöllä.

4H:n jäsenenä sinulla on käytössäsi niin paikallisia kuin valtakunnallisia jäsenetuja. Näet kaikki käytössäsi olevat jäsenedut omalla digitaalisella jäsenkortillasi.

Tarkempaa tietoa digitaalisesta jäsenkortista: https://4h.fi/tule-mukaan/tule-mukaan-toimintaan/jasentietojen-muokkaaminen/

Tarkempaa tietoa jäseneduista: https://4h.fi/tule-mukaan/tule-mukaan-toimintaan/jasenedut/